Sunday, September 30, 2007





ها نحن نشيع تابوتا آخر

3 comments:

Anonymous said...

سلامة راسك ياايو

والبقاء لله

lolla said...

لا حول ولا قوه الا بالله
انا لله وانا البه راجعون

انت بتشتغلى حانوتى بعد الظهر؟؟

انا قلت برضه .. بوستات الهياكل العظميه بتاعت زمان .. والبوست بتاع الاستعداد للموت وتحضير الكفن

انت ميولك عدوانيه من زمان
ههههههههههههههههههههههههه
موتى مين يا ختى المره دى؟؟
هههههههههههههههههههه

loza said...

linda ...

thankx alot coz u r always here ..



lolla ..

يخرب مطنك .. جيبينك منين ... سوري على الكلمه البيئة الي كتبتها ... بس تستهليها ..
قال موت مين ... عموما مموتش حد قضاء وقدر .. والله..

عموما ده صديقة اعرفها ماتت من مده .. حصلها هبوط .. وبعد كده ماتت في الحال ... مع انها مكنتش بتشكي من اي حاجه .. سؤال هل ممكن هبوط يسبب موت .؟؟.

عموما كانت صديقة من بتوع زمان ..

انا لله وانا اليه راجعون ..
الله اعلم الدور على مين المره الي جاية ربنا يستر ..

ادعيلي يا هله ..