Thursday, February 21, 2008

Thankx GOD for having anything.. .






















Email ...

19 comments:

lolla said...

مش عارفة هتصدقى ولا لأ

تخيلى انى كنت هعملها بوست عندى على عالم سمسم

حرقتيهالى يا سوسه
يا لوزه مسوسة
ههههههههههههههههههههههه

ع العموم حلال عليكى
لما نشوف مين اللى هيكسب ف الاخر

اها .. انا اول تعليق لولولولولييييي

الحوت الأزرق said...

السلام عليكم
أعجبتني وكان تقديمها رائع و شكرا علي النصيحة
الأن النصيحة بجمل
سلام

loza said...

Lolla...

هههههههههههههههههه
انا طبعا الي هكسب ..
وهتشوفي البوست الجديد انا ريحه اعمله اهه
قال هنشوف قال .. ده لما تشوفي (.....) ودنك ...


هههههههههههههههه

loza said...

الحوت الأزرق .. .

وعليكم السلام ..

سعيده انها اعجبتك .. وسعيده أكثر بحضورك ..

لك مني اجمل وأرق تحيه ..



شكرا ..

سفير السلام said...

قصة جميلة ومؤثره

أنا كل أسبوع نمشي نعبي في اربع براميل اميه وتوه نويت نشري واحد خامس ويكون فيه ثقب بيش نسقي بيه
هاهاهاها

loza said...

ههههههههههههه

خلاص والله فكره ... لكن غير بس شوف الطريق الي بتروح منها ..

بالله عليك اخطم من جيهة حوشنا ..


ههههههههههههه

نبي نشوف الدنيا خضرة .. ووازي الحبوب الي بتغرسهم كويس ..

فراشة said...

السلام عليكم

انحييك على اختيارك النانج للقصة

القصة جدا معبرة و فيها حكمة لا يفقهها إلا العقلاء

فعلا
من ضعفنا تولد زهور قد لا نراها بعيوننا المغمضة

يجب ان نبحث عن هذه الزهور في دروبنا

سلامي
يا احلى زهرة قابلتها في دربي

روح شرقيه said...

هاى
لوزه
الحقيقه انا بعشق القصه دى
كتييييييييييييييير بعشقها
حكهالى صديقى ممكن من فتره طويله اد ايه بحبها اوى لدرجه انى ديما لما بكون مضايقه من اى شئ فى حياتى بفتح الميل ده واقراها اد ايه جميله بتخلينى ديما اشوف الدنيا احلى وبتخلينى ابتسم لحكمه صاحبه القربه
عن جد كتيييير بحبها
وفرحت اوى اول ما شفتها على بوست عندك
تحياتى ليكى وميرسى تانى لانك خلتينى ابتسم تانى من قلبى لما شوفت البوست
تحياتى ليكى ولمدونتك الجميله

loza said...

فراشة ...

شكرا شكرا ..


هدا بس من ذوقك ..

تسلمي ..

loza said...

روح شرقيه ..

هاي وهاي وهايين كمان ..


انا صارحه بحي روحك الحلوه ..

وشكرا كتير ..

هما بس عيونك الحلوين ...

mohamed emera said...

السلام عليكم
قصه جميله قوى
مش عارف اعلق اقول ايه
بس شكرا انك خلتينى اقرى القصه الجميله دى
تحياتى
اشوفك بين حروفك

loza said...

mohamed ..

العفو العفو .. والله الشكر لله ..

سعيده بمرورك ..

وعلى فكره حلوه قوي .. أشوفك بين حروفك ..

بجد معبره الكلمه ..


وشكرا ..

خالص احترامي ..

momken said...
This comment has been removed by the author.
momken said...

ما اجمل القصه
وما اعظم الحكمه

ـــــــــــــــــــــــــــ

عفاريت الصنين دول ما سبوش اى حاجه
انا خايف يطلع الصبح الاقيهم عملوا حد غيرى ويشتغل مكانى
والشركه تمشينى
وتخلى ممكن الالى بتاع الصين ابو حجاره يشتغل مكانى
والتانى بقى غيرى خالص
ولا بيتنرفز ولا عصبى ولا متمرد ولا هيعملهم المشاكل الكتير الى انا عملها فى الشركه

ربنا يستر ياستى

الله يهدك يا صين ،الله يهدك يا صين ،الله يهدك يا صين

البوست رائع يا لوزة
تحياتى

loza said...

ممكن ..


ههههههه ده انت تحفه يا ممكن ... قال ممكن آلي قال ..


طيب انا هشرط يا هلترى هيكون بيكتب كلام حلو زي ممكن ده ..

هل يا ترى هيكون عنده نفس الحس بتاع ممكن ده ..

طبعا اكيد لا ..

مفيش بنآدم ممكن ياخد مكان بني آدم تاني ..

فما بالك لو آله ..

واحنا منغير عصبيتنا ونرفزتنا ده .. هنكون من غير احساس ..

ولو كل شيء ماشي تمام مش هيكون في متعه في الحياة ..

سوري يا ممكن ... مشعرفه حسه ردي بايخ .. بس انا مبحبش ءأخر الردود ..

كل احترامي وتقديري ..

ومتخفش مفيش آلت مين ده يا عم ..

ربنا يهدينا أجمعين ..

سلام

david santos said...

Very nice posting, Losa!
Thank you.

loza said...

david santos..

ur welcome ... Glad to see ur comment ..

Abdurrauf Ben Madi said...

nice one sis... i like it

loza said...

Mr: Madi

thankx bro.


Glad to see u ..